Het Grand Hotel de Pera Istanboel met 4 sterren biedt hammam, diverse recreatiemogelijkheden en spadiensten en ligt in de Golden Horn wijk van Istanboel op een steenworp afstand van het Pera Museum. Dit hotel met 82 kamers op 25 minuten wandelen van het Archeologisch museum van Istanbul biedt uitzichten op de stad en een een zwembad.
Bepaalde kamers hebben een balkon en een zitruimte voor uw gemak. Voor uw comfort vindt u er een apart toilet en een douche.
Grand Hotel de Pera biedt een sportschool en spatherapie tegen vergoeding. U vindt spa bij het zwembad. Dankzij verschillende sportfaciliteiten waaronder fitnesslessen evenals een fitnesscentrum kunnen de reizigers fit blijven. Het hotel biedt een spadienst in een wellnesscentrum.
Een zelfgemaakt ontbijt is dagelijks beschikbaar in Grand Hotel de Pera. Het à-la-carterestaurant Peymane serveert een verscheidenheid aan gerechten waaronder die van de Turkse keuken. De zwembadbar is een uitnodigende plek om van exclusieve drankjes in dit pand in Istanboel te genieten. Die verwelkomt zijn gasten ook met Wi-Fi en een tv.
Dit hotel is gelegen in het midden van Istanboel, vlak om de hoek van Madame Tussauds en dicht bij de İstiklal Caddesi. Grand Hotel de Pera Istanboel is ook ongeveer 1 km van de Galatabrug. Bovendien ligt Cezayirli Hasan Pasa Parki binnen 12 minuten lopen ervan. De nabijgelegen sportattracties omvatten Vodafone Arena op 2 km van de accommodatie. Gasten kunnen het metrostation Sishane bereiken, dat gelegen is in de buurt van dit hotel in Istanboel.
Luchthavens
Treinstations
Luchthavens
Treinstations
Bezienswaardigheden
Hier vindt u geverifieerde beoordelingen die onze gebruikers op deze website hebben verlaten
Bertrand
2023-08-20
Het hotel waar wij verbleven was perfect gelegen, vlakbij de winkelstraat en dicht bij de clubs waar je de hele nacht de muziek kon horen alsof je er middenin zat. Gelukkig was het hotel ook dichtbij het winkelgebied en dicht genoeg bij de hoofdweg om naar de actie van de kruidenmarkt te gaan. Helaas waren de kamers niet helemaal wat we ervan hadden verwacht. Het tapijt was vies en vol vlekken, de badkamerdeur was stuk en de ramen waren niet schoon. De kamers waren erg klein en de bedden waren ook aan de kleine kant. De kast was niet groot genoeg om dingen in op te bergen, dus we hebben een hele week uit onze koffers geleefd. Het ontbijt was ook niet geweldig, het restaurant was niet erg hygiënisch. Als ik eerlijk ben, was dit het slechtste hotel dat ik ooit heb bezocht. Het personeel was wel aardig, dat moet gezegd worden.